BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

PESANAN DARI TUAN TANAH:

LiFe Is too sHoRt

So kIss sLowLy


LaUgH iNsaNeLy

&


FoRGiVe QuiCKLy







Tuesday, October 16, 2012

vouchers n calls

mulai dari semalam aktiviti harian aku di tempat kerja terganggu..semua gara-gara kampeni aku ni decide nak force terminate customer yg subscribe plan murah-murah ni..makanya setelah makan tahun tak menjawab call sporean ni..nak tanak aku kena hadap jugak..dan terjadi lah saat2 muka ketat dan meroyan sakit ati nak jwb soalan2 customer ni..kesah sgt derang mcm takleh nak subscribe plan dgn another provider..nak marah2 maki2..ada ko tau nasib aku ni timbul ke tenggelam..gitu! emo ai tau!

so hari kedua dtg keje arini..kurang bersemangat tak mcm smlm..biasalaa che eda..memula je excited..ngeee
tapi dlm tak brapa nak excited dtg keje arini..aku dpt jusco voucher tuk incentive aku quater yg lepas..alhamdulillah! mati-mati aku ingat aku tak dpt sesen pun..sekali dpt 150..syukran!!
Terima kasih Ya Allah!!!

tahniah la tuk diri sendiri keke..
nasib baik kena paksarela jwb call..kalo idak..
work from jusco!
 
 


 

0 comments: